  • Data: 2007-03-01 17:17:44
    Temat: Re: Obowiązek meldunkowy niezgodny z przepisami UE?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Luke wrote:

    > Niestety, Polacy nie widza jak sa zniewoloni (nie tylko przez jakies
    > meldunki, tego jest o wiele wiecej) , ale sie nie dziwie. To sie widzi
    > dopiero wtedy gdy sie spojrzy na Polske z dalekiej perspektywy.

    Ja? Zniewolony? Pfff... Niechby który spróbował ;->

    > A jak ludzie tacy jak ja beda sobie zyli w "swoich rajach" to jak
    > czeka przyszlosc Polske? A wystarczy stworzyc porzadne prawo, by
    > ludzie zaczynali w Polsce porzednie inwestowac w uslugach.

    I znowu piszesz o czymś, o czym nie masz pojęcia...

    Inwestorzy mają w d*.*ie ewidencję ludności. Inwestorów interesują inne
    problemy, głównie z podatkami, które niestety nie tylko w Polsce są
    koszmarne.

    > Nie twierdzilem, ze mieszkam w USA, wiec to tylko zakladasz (brawo,
    > postep!)

    IP wskazuje na szpital dziecięcy w Cincinnati, co swoją szosę wiele
    tłumaczy ;->

    > czyli lepiej zakladac, ze kazdy to kanciarz w w biznes wchodzi tylko
    > by ukrasc?

    To po co w ogóle kodeks karny? I dokumenty tożsamości?

    Rozumując wg. ciebie bank nie powinien domagać się dokumentów tylko też
    "na słowo" uwierzyć (bo nie wolno zakładać, że każdy człowiek to kanciarz).