  • Data: 2007-03-01 18:02:46
    Temat: Re: Obowiązek meldunkowy niezgodny z przepisami UE?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Luke wrote:

    > tu juz nie tylko rece opadaja. Czy wg Ciebie mozliwe jest w Polsce
    > wprowadzenie przepisu: Polacy nie maja prawa do paszportow, bo ich
    > przeciez nie stac na wyjazdy za granice!

    A gdzie ja coś takiego napisałem? Kolejny z urojeniami...

    > *****
    > Czy prawo nie powinno pokrywac wszelkich mozliwych przypadkow (a nie
    > robic bzdurne zalozenia "jesli")?

    Światło włączone, ale w domu nikogo, hmm?

    Wytykałem tylko, że jak ktoś nie ma pieniędzy, to też jest "ograniczany"
    (w końcu za wydanie dokumentu trzeba zapłacić, podróż kosztuje...).

    > Och! Nie!, przepraszam, staralem sie myslec, a tu przeciez nie mozna!
    > *****
    >
    > Wg Twojego schematu myslenia mozna wynioskowac np.:

    [ciach twoje wnioski]

    Twoje wnioski z moich tekstów mógłby wyciągnąć tylko totalny idota.
    [ciach]

    > Szukam dalej, gdyz opinia jednej osoba jest dla mnie zawsze fluktuacja
    > w szumie.

    Heh... Powodzenia.

    > To sprawdze.

    Na drugi raz zapoznaj się z przepisem ZANIM zaczniesz robić tenże
    przepis awanturę.

    > Analogicznie: To zyj(cie) dalej w niewoli i ciesz(cie) sie nowa buda!

    Jakiej niewoli? W każdej chwili mogę wyjechać w kraju - nawet paszportu
    nie potrzebuję!

    > Zalozona przez bezdomnego w garniturze z wypchanym portfelem?

    Cóż... Mnie tam notariusz przy kupowaniu ziemi pytał się tylko o
    personalia, adres zamieszkania, NIP i numer dowodu osobistego - słowo
    "meldunek" nigdy nie padło ani nie zostało umieszczone w w akcie
    notarialnym.

    Także w żadnej umowie, która mi się przewinęła przez ręce przy okazji
    tłumaczeń, nie trafiło się słowo "zameldowanie".

    Wnioski wyciągnij sam.

    > Jesli go w Polsce zarejestrujesz (bez jakiegokolwiek zameldowania).
    > Sa wyroki w takich sprawach, ze trzeba miec conajmniej meldunek
    > tymczasowy, by zarejestrowac auto. A i to czasem za malo.

    Kwestia bajzlu w urzędach. I problemów z ustaleniem, który _rejonowy_
    urząd powinien się tym zająć (bo oczywiście każdy wolałby mieć jak
    najmniej roboty).

    > Wiem z kim sie zadawac.

    Wielu się tak wydawało. A potem "ojej, a ja nie wiedziałem...".

    > Twoje jednostkowe zdanie. Akcyza na sprowadzane auta tez byla legalna
    > zdaniem setek prawnikow z Ministerstwa Finansow i jeszcze kilku
    > profesorow w parlamencie i rzadzie.

    O podatkach to się nie wypowiem, bo się tylko zdenerwuję na to
    złodziejstwo...

    > Nie, chyba jeszcze sie tu pokrece. Podoba mi sie! Zderzenie tych dwoch
    > swiatow, juz nie mowiac o umyslach!

    No - zupełnie niekompetentny neofita-fanatyk z USA kontra człowiek
    znający lokalne przepisy...

    > Czuje sie jakby Internet wyrosl w
    > srodku zimnej wojny!

    Duh... Podpowiedź: arpanet.