  • Data: 2007-03-01 20:34:47
    Temat: Re: Obowiązek meldunkowy niezgodny z przepisami UE?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Luke wrote:

    > Przyczepiles sie do wybranych rzeczy, a inne milaczaco pominales.
    > Czy np poslowie,predydent, premier melduja sie tymczasowo obejmujac
    > urzedy?

    Ręce opadają... A jaki związek ma objęcie urzędu z meldunkiem?

    > Oj,zapewniam iz swiat jest wiekszy niz kilka krajow UE!

    Owszem, ale i ze swoich "świętych USA" żeby wyjechać gdzieś dalej musisz
    mieć paszport. A czasami nawet wizę.

    > Czy bedziesz poslusznie meldowal dziecko u babci wysylajac je na
    > wakacje? Bo dla mnie taki obowiazek jest zniewoleniem!

    Brak szkodliwości społecznej wynikającej z niezameldowania dziecka przy
    wyjeździe na wakacje powoduje, że ten obowiązek de facto jest tylko
    "uprzejmą sugestią" - pisałem już o tym.

    > Podobnie jak zglaszanie wyjazdu za granice powyzej 2 mies.

    Mały problem. Za to żaden dupek ze Społecznego Komitetu Właścicieli
    Domów nie będzie mi się wp*.*ał w mój wystrój domu i dyktował, jaki
    kolor dachu odpowiada ustalonym przez tenże komitet standardom.

    Tutaj jakby mi taki dupek przyszedł i truł, że mu się nie podoba moja
    skrzynka na listy, to mogę go pożegnać krótkim "spierdalaj".

    > A ja wczoraj znalazlem watek, jak notariusz odmowil wykonania uslugi,
    > gdy w dowodzie nie bylo adresu.
    > Czyli caly czas loteria.

    Ponownie: wiele zależy od kompetencji konkretnego urzędnika.

    > Coz, ja patrze z gory na Polakow w labiryncie wolnosci...

    ROTFL

    Zupełnie się znaturalizowałeś: arogancja, tępota i przeczucie "misji
    dziejowej" godne samego Dzordża Debilju.

    I jak już walczysz o wolność podróżowania, nie zapominaj o tych
    nazistowskich wizach.