eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNowy regulamin serwisu PKPRe: Nowy regulamin serwisu PKP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!feeder1.feed.usenet.
    farm!feed.usenet.farm!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-m
    edia.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!feeder.cambriumusenet.n
    l!feed.tweaknews.nl!posting.tweaknews.nl!fx05.ams1.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Nowy regulamin serwisu PKP
    References: <u6eoik$13o6m$2@news.icm.edu.pl> <2jDiM.2512$MgZf.2161@fx02.ams1>
    <u6g62u$16aa3$2@news.icm.edu.pl> <3JNiM.18$tgGc.2@fx01.ams1>
    <u6hojm$18thq$3@news.icm.edu.pl>
    <b...@g...com>
    <u6i980$19qiv$1@news.icm.edu.pl> <u6mnut$p1i$1$cef@news.chmurka.net>
    <u6mtt3$s8h$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u6n2t1$uvi$1$cef@news.chmurka.net>
    <u6n8k6$2tr$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <urMjM.17296$Ug65.7985@fx11.ams1>
    <1mjvgi8bcioc$.k0o1ssbk3vp8$.dlg@40tude.net>
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 41
    Message-ID: <7p5kM.12873$FF49.3761@fx05.ams1>
    X-Complaints-To: a...@t...nl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Jun 2023 23:20:35 UTC
    Organization: Tweaknews
    Date: Mon, 19 Jun 2023 23:20:35 GMT
    X-Received-Bytes: 2833
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:838296
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2023-06-19, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > On Sun, 18 Jun 2023 23:29:30 GMT, Marcin Debowski wrote:
    >> Dlatego o wiele sensowniejsze podejscie MZ jest takie:
    >>
    >> 1. Czyta się jedynie naprawdę istotne umowy (np. indywidualne, lub dotyczące
    >> znaczących kosztów (ryzyka)).
    >
    > Przeczytasz pobieznie, to nie wychwycisz wszystkiego.

    Poważne umowy czyta sie porządnie. Na małoistotne szkoda MZ czasu.

    > A jak firma nieuczciwa celowo, to przeciez zakamufluje ...

    No właśnie.

    >> 2. Profiluje się firmę i ofertę. Uczciwe firmy bazują na reputacji.
    >
    > Cos w tym jest, a potem sie okazuje, ze własciciel sie zmienił,
    > albo tylko prezes :-)

    Mało prawdopodobne MZ. Reputacja podbija koszt sprzedaży. Kupienie po
    zawyżonym koszcie, żeby nieuczciwie doić klientów nie jest to chyba
    najlepszy modus operandii.

    >> 3. Kupuje się wyłącznie z dodatkowymi zabezpieczeniami umozliwiąjącymi
    >> odzyskanie środków niezaleznie od firmy (np. płacąc paypal, kartą
    >> kredytową).
    >
    > Trzeba dodatkowe regulaminy czytac ... ale moze warto :-)

    Ponownie, nie trzeba. Trzeba znać opinie i wiedzieć czemu można ufać.
    Zresztą jest to w końcu plan B. To nie tak, że mając plan B można już
    kupować byle-gdzie i byle-co bo wtedy z B robi się A i zostaje się bez
    dodatkowego zabezpieczenia. Już chyba parę razy ntt pisałem, jadę tak
    od blisko ćwierć wieku, 4-cyfrowa ilość tranzakci w zakupach online,
    jeszcze nigdy nie wtopiłem. A nie, raz, na aliexpress gdzie nie mogłem
    się przedostać prez bota i w końcu odpuściłem, bo dla 20 zł szkoda mi
    było mojego czasu.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1