  • Data: 2023-06-23 01:38:58
    Temat: Re: Nowy regulamin serwisu PKP
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-06-22, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > No właśnie nie. Wysłali rekurencyjne obciążenie doi numeru karty i
    > później już tego nikt nie badał. Wykonywała się automatycznie wypłata.

    Ale co to oznacza? Gdzie je wysłali?

    > O ile dobrze zrozumiałem, to w moim przypadku wyraziłem zgodę na
    > cykliczne obciążanie karty i to się księgowało z pominięciem numeru
    > karty. W tym był problem.

    Nie spotkałem się jeszcze z sytuacja, że to bank administruje
    rekurencyjnością obciążenia karty gdy stroną obciążającą jest ktoś inny
    niż bank a zakup jest z gatunku tych standardowych.

    Bank może administrować rekurencyjnością ale w sytuacji gdzie
    posredniczy na zasadzie kredytu. Tzn. kupuje się coś za XXX, a bank
    rozkłada płatność na n-rat. Wtedy sprzedawca dostaje od razu całą kwotę,
    a karta jest obciążana comiesięcznie n-x.

    --
    Marcin