  • Data: 2023-06-21 17:09:48
    Temat: Re: Nowy regulamin serwisu PKP
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 20 Jun 2023 00:31:08 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > No ja akurat mam 20 minut pieszo. U nas komunkacja miejska w ogĂłle "ta
    > sobie" działa.

    Ja mam 4.9km. Nigdy mi na mysl nie przyszło, żeby piechotą ... ale
    przecieş mozna, 50 minut bez şadnych spóźnien :-)

    Mam teĹź inny dworzec o 1.6km ... czasem pasuje, bo jako komunikacje
    publiczną na dworzec główny innym pociągiem, to chyba za duze ryzyko

    > Powiem Ci, ze Google tu bardzo dobrze szacuje. Dawniej używałem UMP, ale
    > Google są niezastąpione. Możesz sobie wpisać, że jutro o tej i tej
    > godzinie chcesz być i on to jakoś uśrednia z innych wtorków.

    Jakos tak, ale czy dobrze ... szczegĂłlnie, ze znĂłw sie nam sezon
    remontów rozpoczął.

    J.