  • Data: 2007-02-11 19:26:04
    Temat: Re: Nieuczciwy pracodawca - BARDZO PILNE !!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KB" <kb&wj@wp&pw.pl> napisał w wiadomości
    news:eqn0nt$f0n$1@inews.gazeta.pl...

    > Historia moja zaczęła się w 2003 roku, kiedy to na stałe zatrudniona zostałam
    > w pewnej firmie projektowej. Problem polega głównie na tym, że pracodawca nie
    > wypłaca wynagrodzeń, kiedy umowa była na czas określony nie było tak źle,
    > pojawiały się małe opóźnienia w wypłatach, ale można było to przeboleć.
    > Obecnie już od października roku 2005 nie otrzymaliśmy ani jednej wypłaty (ja
    > i reszta pracowników - obecnie firma zatrudnia tylko 2 os. na stałe).

    A nie 2006 roku?

    W każdym razie czekać dłużej sensu nie ma, bowiem wygląda na to, że sytuacja się
    ustabilizowała i kasy nie widać. Wyślij pismo do szefowej listem poleconym
    wzywające do wypłaty wynagrodzenia. Następnie zostaje Ci sąd pracy. Natomiast
    umowy nie wypowiadaj. Przecież będzie Ci przysługiwać wynagrodzenie za cały ten
    czas.