  • Data: 2007-02-11 22:02:48
    Temat: Re: Nieuczciwy pracodawca - BARDZO PILNE !!!
    Od: "KB" <kb&wj@wp&pw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym wyślij im listem poleconym
    > wraz z pisemnym wezwaniem do uregulowania zaległych poborów i
    > pouczeniem, że w razie odmowy kierujesz sprawę do sądu pracy.

    Pytanie moje czy prawnie mogę wysłać poleconym to wypowiedzenie,
    ponieważ mówiono mi, że powinnam teoretycznie wrócić do pracy przynajmniej
    na jeden dzień i właśnie w tym samym dniu dać to wypowiedzenie. Więc skoro
    L4 skończyło mi się w piątek to czy mogę zrobić taki manewr i posłać to
    wypowiedzenie pocztą nie pojawiając się w pracy? Oczywiście dla mnie było by
    lepiej, nie oglądanie wroga jest mniej stresujące niż walka twarzą w twarz.
    Bez walki pewnie się nie obejdzie? Nie mam znajomego prawnika, który by mi
    doradził, czy poinformował jak to wygląda od strony prawnej. Im więcej się
    nad tym zastanawiam i szukam w różnych źródłach tym więcej pytań się nasuwa
    i wątpliwości (chodzi o to żeby potem w sądzie ich prawnik czy też oni sami
    nie mogli mi najmniejszego zarzutu postawić, wytknąć, że popełniłam jakiś
    błąd).

    A i jeszcze jedno: co w razie gdy faktycznie bym musiała osobiście się
    do nich udać a szefowa nie przyjmie mi tego wypowiedzenia? Musi czy nie
    musi? Jak po wizycie wyślę pocztą to wogóle tego nie odbierze, bo będzie
    wiedziała czego się spodziewać.