  • Data: 2007-02-13 10:09:23
    Temat: Re: Nieuczciwy pracodawca - BARDZO PILNE !!!
    Od: "KB" <kb&wj@wp&pw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie jest wypowiedzenie tylko Twoje oswiadczenie o rozwiazaniu umowy o
    > prace bez zachowania okresu wypowiedzenia.

    Dzięki, to mnie uspokoiło i przestałam się tak stresować :-) bo największy
    stres powodowała myśl, że mi tego nie przyjmą i będę musiała z nimi o to
    wojować.

    > Niedawno sam to przerabialem i nic sie nie boj, pracodawca zapewne sie
    > czegos takiego nie spodziewa :)

    Faktycznie się nie spodziewali, ale i zbytnio zaskoczeni nie byli.

    Oczywiście krokodyle łzy, że odchodzę i jak to się im dobrze z mną
    współpracowało itp. itd.

    ...taaak, taki pracownik to skarb, nie? Pracuje a pensji nie pobiera... wrrr

    Nie dziwota, że łzy lali :-)

    Poszło jak z płatka podpisali, że przyjęli odrazu mi wydali świadectwo pracy
    i teraz jestem już WOLNA :-)))

    Dzięki wielkie wszystkim za pomoc, jeszcze raz wielkie, wielkie dzięki :-)

    Kasia