  • Data: 2002-09-23 21:17:48
    Temat: Re: Malzenstwo i studia dzienne
    Od: "Wasiuk" <w...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale nawet jeśli mężczyzna ma na tyle specyficzne poczucie męskości, że nie
    mając
    > żadnych dochodów (jak piszesz) zawiera związek małżeński nie mogąc go
    > zabezpieczyć materialnie, zaś jego wybranka jest równie dojrzała, to
    istnieje
    > jeszcze jedna instytucja, która może im pomóc.
    > Nazywa sie Opieka Społeczna.
    > Też finansowana z kieszeni podatników.

    Co ty za przeproszeniem pieprzysz. Kto w wieku 23 studiujac moze miec
    dochody. Chyba ze jest jakims kanciarzem ale taki zawod ja osobiscie nie
    popieram. Chyba nie jestesmy jedynymi studentami ktorzy chca sie pobrac na
    studiach, a wydaje mi sie ze jest bardzie satysfakcjonujace dochodzic do
    czegos razem, niz przyjsc na gotowe. Z tego co piszesz to tak: konczymy
    studia mamy 25 lat, czas na dorabianie sie jakies 5-8 lat, czyli mamy juz
    30-33 lata no i powiedzmy slub w wieku 34-35lat. No to calkiem zajebiste
    perspektywy.

    Wasiuk

    (Usuń NOSPAM z mojego adresu!)
    w...@2...pl