  • Data: 2002-09-23 20:42:57
    Temat: Re: Malzenstwo i studia dzienne
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestesmy studentami studiow dziennych i zamierzamy wziac slub.
    >Chcielismy sie dowiedziec czy przysluguje nam pomoc socjalna z Uniwersytetu,
    To zależy od uczelni. Uczelnia jeśli dysponuje funduszem socjalnym na rzecz
    studentów (dziennych) rozdysponowuje go na podstawie wewnętrznych regulacji
    (stypendia, pomoc doraźna, sprawy lokalowe itp.). Musisz spytać w rektoracie lub
    pogadać z prorektorem d/s studenckich.
    Oprócz tego spróbuj dotrzeć do jakichś organizacji studenckich. Nie wiem, czy
    jakieś funkcjonują, bo studia skończyłem juz jakiś czas temu (oczywiście PRZED
    zawarciem małżeństwa) i wiele się mogło zmienić.

    >poniewaz nie mamy zadnych dochodow i mozemy liczyc tylko na siebie.
    No właśnie chcecie liczyć na kasę z uczelni finansowanej przez podatników.

    Ale nawet jeśli mężczyzna ma na tyle specyficzne poczucie męskości, że nie mając
    żadnych dochodów (jak piszesz) zawiera związek małżeński nie mogąc go
    zabezpieczyć materialnie, zaś jego wybranka jest równie dojrzała, to istnieje
    jeszcze jedna instytucja, która może im pomóc.
    Nazywa sie Opieka Społeczna.
    Też finansowana z kieszeni podatników.

    Pozdrawiam
    JarekT