  • Data: 2002-09-25 10:34:10
    Temat: Re: Malzenstwo i studia dzienne
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No wlasnie i co?, chyba czegos abstrakcyjnego chyba nie wymyslamy...
    Nie. I właśnie dlatego powtarzam - co z tego?

    > I znowu az mi sie nie chce juz pisac o tym, czy ty rozumiesz tekst, wiem ze
    > teraz sa takie czasy ze ludzie czytaja i nie potrafia powiedziec co
    > przeczytali...
    Albo piszą nie myśląc. Są też tacy co myślą, że myślą.

    >Czy ja cos pisalem o tym ze chce
    > wyciagnac reke po gotowe???????
    Tak. Pytałeś o jakąś pomoc, która się wam NALEŻY.
    Czyli po gotową kasę, której nie zarobiłeś.

    >Przeczytaj moj post jeszcze raz powoli i ze
    > zrozumieniem, a jak nie zakumasz to drugi post (moja odpowiedz do
    > pierwszego) tam troche szerzej opisalem o co mi chodzi...
    Podałem ci znane mi możliwości poszukiwania pomocy socjalnej (a o to prosiłeś -
    vide początek wątku).
    Pomoc taka z definicji udzielana jest osobom, które nie są w stanie samodzielnie
    uzyskać środków zapewniających egzystencję.
    Należycie do nich?
    Rozumiesz sens pytania?

    >Jak juz tego nie
    > zrozumiesz to kiepsko z toba....
    Dzięki za troskę, mimo że chybiona. Niemniej ja też bardzo cię żałuję...
    Będąc zaś głęboko zatroskanym kończę mój udział w temacie.

    PZDR
    JarekT