  • Data: 2002-09-24 20:58:45
    Temat: Re: Malzenstwo i studia dzienne
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co ty za przeproszeniem pieprzysz.
    To, co czytasz. Nie musisz też przepraszać, bo nie możesz mnie obrazić.

    >Kto w wieku 23 studiujac moze miec dochody.
    Nie wiem, czy każdy, ale na pewno wielu. Pracowałem od pierwszego roku studiów
    i w zawodzie studiowanym i poza nim). Pracuję w nim nadal. Pobierałem też 4
    lata stypendium naukowe.
    Nie umiesz, nie chce ci się, nie dajesz sobie rady, masz za trudno?
    To trudno.

    >Chyba ze jest jakims kanciarzem ale taki zawod ja osobiscie nie
    > popieram.
    Pieprzysz.
    Bez przeproszenia.

    >Chyba nie jestesmy jedynymi studentami ktorzy chca sie pobrac na
    > studiach,
    Nie. No i co?

    >a wydaje mi sie ze jest bardzie satysfakcjonujace dochodzic do
    > czegos razem, niz przyjsc na gotowe.
    Po gotowe to właśnie chcesz wyciąnąć rękę.

    >Z tego co piszesz to tak: konczymy
    > studia mamy 25 lat, czas na dorabianie sie jakies 5-8 lat, czyli mamy juz
    > 30-33 lata no i powiedzmy slub w wieku 34-35lat. No to calkiem zajebiste
    > perspektywy.
    Nie pisałem tak, ale dużo nie przesadziłeś. Fakt - w dzisiejszym świecie na
    małżeństwo czas przychodzi około 30-tki, o ile oczywiście chce się żyć na
    poziomie uznawanym za średni.
    Czy to jest zajebiste? Nie wiem, proponuję obrazić się śmiertelnie na świat i
    przestać go w ogóle brać pod uwagę. ;)))

    Poza tym - ogłaszasz publicznie swoje poglądy. Czemu się dziwisz i bulwersujesz,
    że są publicznie oceniane?

    Powodzenia
    JarekT

    PS. Co ty (wy) takiego niezwykłego studiujesz (studiujecie)?