  • Data: 2002-09-25 07:57:55
    Temat: Re: Malzenstwo i studia dzienne
    Od: "Wasiuk" <w...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. No i co?

    No wlasnie i co?, chyba czegos abstrakcyjnego chyba nie wymyslamy...

    > Po gotowe to właśnie chcesz wyciąnąć rękę.

    I znowu az mi sie nie chce juz pisac o tym, czy ty rozumiesz tekst, wiem ze
    teraz sa takie czasy ze ludzie czytaja i nie potrafia powiedziec co
    przeczytali... No ale bez przesady... Czy ja cos pisalem o tym ze chce
    wyciagnac reke po gotowe??????? Przeczytaj moj post jeszcze raz powoli i ze
    zrozumieniem, a jak nie zakumasz to drugi post (moja odpowiedz do
    pierwszego) tam troche szerzej opisalem o co mi chodzi... Jak juz tego nie
    zrozumiesz to kiepsko z toba....

    > PS. Co ty (wy) takiego niezwykłego studiujesz (studiujecie)?

    Inzynierie Chemiczna i Procesowa 6 dni w tygodniu, w trybie dzienno-zaocznym

    Wasiuk

    (Usuń NOSPAM z mojego adresu!)
    w...@2...pl