  • Data: 2002-09-24 09:54:26
    Temat: Re: Malzenstwo i studia dzienne
    Od: "monsmontis" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zwierzęta jak nie mają co jeść
    nie łączą sie w pary i nie rozmnażają się.
    A jeśli nie ma czym wyżywić potomstwa to się je zjada
    albo porzuca - tak jest w naturze.
    Człowiek ma jeszcze rozum, wiec może rusz głową
    i zamiast tracić czas na odpowiedzi
    wykorzystaj internet na znalezienie pracy.
    Ja na studiach pracowałem i miałem stypendium
    (a i rodzina też pomagała).
    Wiec są możliwości, bez przesady z tym fatalizmem!!!
    Andrzej

    Użytkownik Wasiuk <w...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:amo0bs$48f$...@n...tpi.pl...