  • Data: 2002-09-24 09:48:08
    Temat: Re: Malzenstwo i studia dzienne
    Od: "monsmontis" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nic WAM SIĘ NIE NALEŻY.
    To jest właśnie twój problem, że masz tak fałszywe pojęcie
    o całej tej sprawie.
    Będziesz miał tyle ile sam wypracujesz.
    A jak ktoś ci prywatnie daje prezent to możesz go wziąć.
    Ale Państwo nie jest od rozdawania prezentów
    (bo w grę wchodzą pieniądze podatników czyli wszystkich którzy
    pracują i zarabiają).
    "Wiewióra" powiedziała na ten temat już wszystko
    więc szkoda powtarzać,
    (i jeszcze po całej dyskusji dobrze wam życzy!!!)
    Niestety zbyt wielu ludzi uważa, że im się coś ekstra należy.
    To jest myślenie roszczeniowe, socjalistyczne pojmowanie
    roli Państwa (instytucji Państwa).
    Wielu starszym osobom wychowanym w "komunie"
    się nie dziwię (chociaż tak samo mnie to irytuje i budzi mój sprzeciw)
    bo mieli przywileje, poczucie bezpieczeństwa a teraz to utracili.
    Ale młodym ludziom na studiach???
    Andrzej z Krakowa

    Użytkownik Wasiuk <w...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:amnc0v$dif$...@n...tpi.pl...