  • Data: 2002-09-24 11:23:14
    Temat: Re: Malzenstwo i studia dzienne
    Od: "Wasiuk" <w...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie rozumiem czemu kazdy jest tu tak przewrazliwiony na moj postawiony
    problem? Sadzilem ze siedza tu inteligentni ludzie, ale naprawde sie
    zawiadlem na tej grupie. Przeciez, jak juz pisalem, zadalem te pytanie po to
    by ewentualnie nie stracic czegos co sie nam nalezy, no bo z jakiej racji,
    jezeli istnieje jakis paragraw ze uczelnia wspiera mlode malzenstwa to czemu
    mamy nie skozystac z tego wsparcia (chyba powinienem teraz napisac drugi
    post ktory by brzmial nastepujaco:

    Nasza uczelnia wspiera na starcie mlode malzenstwa, ale na grupie
    pl.soc.prawo odradzaja mi przyjecia tych pieniedzy i nie wiem dlaczego?)

    Nie wiem moze tu siedza ludzie tacy na ktorym nie zalezy na forsie. Ja
    osobiscie wole sprawdzic wszystkie mozliwosci i najmniejszy grosz jaki mi
    sie nalezy cieszy mnie. A co tu ma do tego czy ja pracuje czy nie pracuje?
    Jak pracuje to nawet lepiej i nie jestem zadnym obibokiem bo gdzie moge to
    sie tez wkrece. Moge sie tez pochwalic ze mam juz za soba pol roczny staz i
    to na caly etat. Mysle ze zbyt pochopnie przeczytaliscie ten post i nie
    wzorowaliscie sie na moim problemie tylko na tym co ktos zle zrozumial i
    zaczal glupia dyskusje.

    --
    Pozdrawiam serdecznie wszystkich

    Wasiuk