    Date: Sun, 15 May 2022 07:25:30 +0200
    Subject: Re: Korelacja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <6274ae42$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <vMidK.97830$F4h.22617@fx07.ams1>
    <6276147d$0$467$65785112@news.neostrada.pl>
    <7IYdK.462135$Lc1.160199@fx12.ams1>
    <62789cb2$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <mZheK.482705$Lc1.426959@fx12.ams1>
    <6279e686$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <faDeK.505662$Lc1.74987@fx12.ams1>
    <627b498d$0$455$65785112@news.neostrada.pl>
    <tCkfK.268486$Mih.132366@fx05.ams1>
    <627de4ea$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <lHDfK.620680$Lc1.142166@fx12.ams1>
    <627f6864$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    <s%ZfK.276280$Mih.197884@fx05.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > Przy ograniczonej ilości informacji rzecz robi się bardziej czarnobiała
    > i uwypuklane są głowne fakty. Skoro mówisz, że wszystko można znaleźć to
    > czy widzisz, gdzieś informację, że np. takie szczepienia przeciwko ospie
    > prawdziwej działały tak, że w przypadku zakażenia nie było kompletnie
    > żadnych objawów?

    Od zawsze szczepienia zapobiegały (oczywiście nie w 100% zachrowaniom).
    Jeśli masz na myśli zkażanie się krowianką w celu jej przechorowania i
    uzyskania odporności, to raczej nie jest to szczepionka w sensie
    naukowym a bliżej jej do "koronaparty"

    > Może było dobrze? :)

    No tak średnio - skoro był wymienionyu do sprawdzenia "niższy"
    bezpiecznik to należy raczej sprawdzić ten, co jest zamontowany w
    obwodzie wcześniej.

    > Nb. zastanawia, jak często przy wypadkach, CVR i FDR są odsyłane to
    > producentów. Nikt tu się niczego nie boi i tak w pełni ufa?

    Tak jak poducentom szczepionek:P

    > Ale to jest cholerny problem. Nie potrzeba tak wysoko sformalizowanej
    > dzidziny jak przemysł lotniczy. Mam trochę różnych kwiatkóoe z własnego
    > podwórka, gdzie maniera traktowania specjalistów jak debili prowadzido
    > potencjalnie bardzo niebezpiecznych sytuacji.

    Możesz się podzielić, czy poufne?

    > Ciekawe co autopilot "pomyślał", że się momentalnie sam przy starcie
    > wyłączzył.

    Po starcie:P Pomyślał sobie "pierdole nie działa" i się wyłaczył:P

    > To też jest ciekawe ile faktycznie jest takich dziwnych przypadków. Weź
    > np. reverse thrusters, pomyślałbyś, że ich załączenie w trakcie lotu jest
    > na tyle częste, że niektóre linie nawet szkolą pilotów co wtedy należy
    > robić?

    Ale w sensie na "przelotowej" czy na 50 stopach nad pasem? Na
    przelotowej to może i powinny być blokowane z automatu?

    > A może jednak nie? :)

    Nie wiemy, bo wszyscy się pochowali w norach i podobno nie ma
    zainteresowania tematem. Nawet WHO i CDC nie interesują oceną się czy
    popełniono jakieś błędy oraz co można zrobić lepiej:P

    > W sumie skad wiesz, że tego nie zrobiono?

    Bo jak czegoś nie ma w internecie, to znaczy że tego nie ma albo jest
    tajne.

    > Nawet i na szczeblu who?
    > Przecież nie muszą się tym chwalić, prasa nie musi się tym interesować,

    Byłoby co najmniej dziwne gdyby prasa się tym nie interesowała.

    > tak jak 95% ludzkości nie wie, że katastrofami lotniczymi zajmują się
    > wyspecjalizowane ciała w stylu NTSB a nie Maciarewicz z działem
    > garmażeryjnym?

    I _wszystkie_ raporty dotyczące lotnictwa cywilnego wiszą na stronach i
    każdy sobie pdfkę może ściągnąć albo linka udostępnić. I możesz sobie
    porównać raport PKBWL (a może KBWLLP) i porównać z raportem antka. W
    naszym przypadku nie możesz sobie porównać, bo raportu... nie ma - choć
    jest oczywiste że powinien powstać, chociażby po to żeby wydać zalecenia
    na przyszłość.

    > Odpowiedź wydaje się oczywista: zamknąć lasy.

    Oczywiście "zamknąć lasy" ma bardzo duży potencjał (choć już nieco
    zużyty) w branży kabaretowej i memicznej, ale jednak rozmawiamy poważnie
    - jak można było na coś tak głupiego wpaść?

    > "a" ogranicza szanse zarażenia większej populacji wnuczków dając
    > jednocześnie babciom radość z obcowania z tymi ostatnimi, co często jest
    > ich jedyną jasnością życia.

    No jak wnuczczek będzie zakatarzony, to rzeczywiście może być ostatnia
    radość. Ale poważnie - sądzisz, że to właściwy wybór? Zamykamy wszystko,
    żeby grupie ryzyka nie było przykro? Zresztą chyba tak średnio byli do
    tego przekonani, bo jakoś jak babcia trafiała do szpitala, to wnuczków
    nie wpuszczalii umierała w samotności.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!