  • Data: 2022-05-16 15:38:22
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 May 2022 11:29:10 +0200, Olin wrote:

    > No właśnie nie chroni na całe życie. W dzieciństwie byłem szczepiony na
    > ospę, a mimo to w 2008 przez dwie doby ledwo żyłem, a gębę miałem jak
    > Juszczenko po dioksynach.

    No ale zobacz ... inni jakos tak nie maja.
    Czyli odpornosc po jednym szczepieniu utrzymuje sie długo, czy nawet
    bardzo długo. Dziesiatki lat, a nie kilkanascie tygodni ...

    >Półpaśca się na szczęście nie dorobiłem.

    W jakim sensie sie nie dorobiłes?
    Bo to na gębie, to co to było?

    > Dla foliarzy to oczywiście żaden argument, że inne szczepionki też nie są
    > dożywotnie i nie dają stuprocentowej ochrony,

    Jest dla mnie roznica miedzy 50 lat a 4 miesiace :-)

    A poza tym ... to czemu rzad nie robi przymusowych szczepien na
    półpaśca dla dorosłych? Nie trzeba?

    > no ale oni przeczytali to i
    > tamto w internetach, więc znają sie lepiej od wirusologów i lekarzy.

    No i czemu lekarze nie robią :-)

    J.