  • Data: 2022-05-17 07:48:39
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.05.2022 o 02:06, Marcin Debowski napisał:

    > Ja w tym wszystkim nie mogę zrozumieć, że najwyraźniej istnieje jakieś
    > ugruntowane oczekiwanie, że każda szczepionka będzie działać tak samo na
    > każdy patogen. Więc jak ta na ospę chroni dobrze przez XX lat, no to te
    > co na koronowirusa tez powinny dobrze na XX lat. Z drugiej strony nikt
    > nie protestuje, że opony dla bolida F1 zmienia się nawet co kilkanaście
    > minut, gdy do dużego fiata wystarczyło raz na 5 lat. Klarownie opony dla
    > F1 nie działają.

    Nie oczekiwane jest takie, że jeśli coś ma być obowiązkowe (przymus
    miękki, czy twardy), to musi mieć rzeczywistą skuteczność bardzo wysoką
    przeciw zachorowaniu. Tylko tyle i aż tyle. A wprowadzanie specyfiku
    nieprzebadanego z tak słabą skutecznością - ogólnie w prawie jest
    zabroniona, aczkolwiek teraz WHO chce to zmienić... I jest to bardzo
    niebezpieczne.

    --
    http://zrzeda.pl