  • Data: 2022-05-17 07:45:08
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.05.2022 o 02:00, Marcin Debowski napisał:

    > No tak, ale co oznacza "zachorowanie" dla każdej ze szczepionek?

    > Ale to nie naukowcy są za to zakłamanie odpowiedzialni, a media i politycy.

    Naukowcy są odpowiedzialni za nieprostowanie tych faktów, choć niektórzy
    jak Pyrć (raczej świadomie, bo widać, że się zna - po tym co mówił przed
    pandemią), czy Szuster Ciesielska (ta wygląda na nieświadomie - zaczynam
    podejrzewać, że nie do końca rozumie, choć ma stopnie naukowe...)
    uczestniczyli i uczestniczą dalej w koronacyrku.

    > To nie jest myśl, to jest fakt. Zobacz, że to wszystko nadal zalezy co
    > oznacza zachorowanie. Zresztą te wysokie skuteczności to chyba nie były
    > podawane, że po kilku miesiącach, nie?

    jak ujawniane są dokumenty - to na pierwszy rzut oka nie zgadza się
    więcej niż tylko pisałem na podstawie danych, które były podawane w
    2020r - wynika wręcz, że dokumentacja była fałszowana, a rzeczywista
    skuteczność, nawet wtedy wychodziła dużo poniżej 50% (choć jak pisałem,
    to jest zbyt krótki czas by to oceniać). Poczekajmy na opracowanie tych
    dokumentów, przez naukowców.

    > Gdzie jest ten konsensus?

    raczej "konsensus" i to nie naukowy a medialny. Wykluczono medialnie
    naukowców mających inne zdanie i nagle można było mówić ludziom, że jest
    konsensus naukowy, bo do większości osób nie dochodziły informacje od
    specjalistów mających inne zdanie.

    > Władzy. Widzisz jak ładnie mieszasz dane naukowe z polityka i mediami? :)

    niestety świat nauki, mediów i polityki został pomieszany, odbierając
    zdanie osobom mającym inne zdanie, więc albo korygujesz swój
    "światopogląd", albo masz problemy z publikowaniem, badaniami ect...
    Publikacje dotyczące szkodliwości lockdownów i innych NPI były przecież
    nawet wycofywane z druku bez żadnego uzasadnienia! W zamian drukowano
    fake'owe (jak się okazało) wyniki badań nad szkodliwością niektórych
    znanych leków, które są w miarę skuteczne na wczesnym etapie choroby.

    > Większość procedur do bezrozumnego wykonywania jest dla niespecjalistów.
    > Dla specjalistów, procedury mają ograniczać ewentualne błędy, a nie
    > zwalniać ich z myślenia i zachęcać do ślepego odhaczania na liście.
    > Niestety rzeczywistość jest taka, że wielu specjalistów bezrozumnie
    > odhacza.

    Ale przecież taki Flisiak i kilku innych mieniących się naukowcami,
    domagają się teraz wprowadzenia ograniczeń wolności obywatelskich i
    przyznawanie ich tylko osobom z aktualnymi kodami qr...

    > Nie da się ograniczyć babci.
    > Gdziekolwiek udało się przymusem prawnym? Serio pytam. Czy gdzie
    > wprowqadzono przepis zabraniający ludziom po 65. wyjścia z domu a innym
    > kontaktu z takimi osobami?

    Nikt nie mówi o tym aby ograniczać babcie prawnie (każda może mieć inną
    sytuację), a właśnie ewentualnymi ostrzeżeniami. Kampania skierowana do
    babci, aby ograniczyły spotkania w większych gronach, szczególnie, gdy
    ktoś jest podejrzany o przeziębienie.

    --
    http://kaczus.ppa.pl