  • Data: 2022-04-21 07:16:22
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.04.2022 o 03:02, Marcin Debowski napisał:

    > Żaden z nich w 2020 nie mógł wiedzieć jak będzie mutował wirus i do
    > jakich form (mniej lub bardziej zjadliwych), więc jak dla mnie to jest
    > wszystko na zasadzie jak z wrózbitami - 10tys naukowców spodziewa się,
    > że nie będzie potopu, 200 twierdzi co innego. Potop się pojawia bo
    > prawdopodobieństwo jego wystąpienia było np. na poziomie 5%. Niestety to
    > wcale nie oznacza, że tych 200 to są w tym momecie jakieś tuzy nauki, a
    > najczęście wręcz przeciwnie. To tak teoretycznie bez analizowania
    > życiorysów ww., którzy jak najbardziej tuzami mogą sobie być.

    W 100% nigdy nie wiesz (jeśli chodzi o mutacje), ale w dużym p-stwie
    tak. Profesor Zieliński mówił o tym od samego początku. Pewnie się nie
    zna.... Bo jest tylko genetykiem...

    Jeśli chodzi zaś o p-stwo to p-stwo wylosowania liczby wymiernej spośród
    rzeczywistych wynosi 0, a zobacz, że poza wyjątkami posługujemy się
    głównie liczbami wymiernymi....

    Dodatkowo ci naukowcy mówili to w oparciu o naukę i dotychczasowe
    doświadczenia i proponowali konkretne rozwiązania, bo one były i jak się
    okazuje - patrząc na obecną zmianę podejścia - jedynymi zgodnymi z
    nauką. Szamanizm uprawiany przez Olina i Kviata tu to ich zabawa i nie
    wchodzę w to, religia to sfera prywatna. Chcą wierzyć, niech tak robią.

    --
    http://zrzeda.pl