  • Data: 2022-04-21 21:37:22
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.04.2022 o 20:56, J.F pisze:

    > Ale ten wykres, 4-ta fala, to chyba gdzies wlasnie z grudnia.

    A to ok.

    > Za to jak pisalismy - widac wyrazne róznice między starą i nową unią.

    Ja cię prosze! Ty nie bądź szurem!:P

    > Ale zarówno w smiertelnosci, jak w i szczepieniach, wiec nie wiadomo
    > czy to skutek, czy przyczyna.

    No ale korelacja jest - ne bądź szurem:P

    BTW - szukałem czy nie ma gdzieś więcej korelacji
    szczepienia/śmertelność. Jest gdzieś coś dla całego świata czy trzeba w
    Ouerworldindata ściągać i samemu robić? I nie znalazłem za wiele
    gotowców, natomiast bardzo wiele grafik pokazuje zależność śmertelności
    na kovod od głosowaniana trampka;P Takie zabory tylko w stanach:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!