  • Data: 2022-04-21 07:36:56
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli mógłbym zasugerować przykręcenie retoryki mędrca objaśniającego
    > dzieci bawiące się w piasku... Może się to skończyć kolejną analizą
    > kolejnego dra Small Coin :)

    > No to raczej jasne, ale jak fałszywych negatywów jest mało, to dla mnie
    > test dający 50% trafień jest testem wartościowym.

    czyli rzut monetą. W sumie tańsza metoda, przy inflacji jaka jest, to
    nawet jak moneta zginie nie będzie to aż taka strata.

    > A potrafisz oszacować ilość zgonów w grupie >=65 będących wynikiem
    > zarażenia się tych osób od osób z grupy <65?

    Ja nie, ponieważ nie mam WIARYGODNYCH danych. Osoby badające te rzeczy
    naukowo twierdzą że przyczynił się do zwiększonej ilości zgonów. Mogę
    jedynie zacytować słowa Horbana, gdy nie chciał wystąpić w jednym
    programie z Bodnarem: "to szur, chociaż ma rację". Więc tak oni się nie
    mylili (przynajmniej część z nich, bo co do Fijałka i
    Szuster-Ciesielskiej to mam pewne wątpliwości), oni wiedzieli, że jest
    inaczej, ale z jakiś powodów kazano im mówić inaczej, to to robili.

    --
    http://zrzeda.pl