  • Data: 2022-04-22 02:33:06
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-04-21, Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> wrote:

    > W 100% nigdy nie wiesz (jeśli chodzi o mutacje), ale w dużym p-stwie
    > tak. Profesor Zieliński mówił o tym od samego początku. Pewnie się nie
    > zna.... Bo jest tylko genetykiem...

    Jakie to nieopisane szczęście, czy wręcz może i błogosławieństwo, że
    trafił się tu genetyk. Tylko co zrobić z tą znacząco większą (3-4
    rzędy wielkości) grupą genetyków, ba, wirusologów, którzy twierdzą
    inaczej? Pewnie się nie znają.

    > Jeśli chodzi zaś o p-stwo to p-stwo wylosowania liczby wymiernej spośród
    > rzeczywistych wynosi 0, a zobacz, że poza wyjątkami posługujemy się
    > głównie liczbami wymiernymi....

    Niestety nie ogarniam powyższego, ale mogę Cię zapewnić, że testy które
    działają na zasadzie, że jak czegoś nie ma to nie ma, ale jak jest to
    nie ma lub jest to codzienność wielu metod ilosciowych i nadal te metody
    uważane są za bardzo wartościowe. Aby nie być gołosłownym, a dodatkowo
    jako, że widzę jesteś rządny wiedzy i żaden temat Ci pewnie nie straszny
    to zainteresuj się jak np. radzi sobie z ilościowym pomiarem pierwiasków
    lekkich (polecam azot) taka do bólu standardowa i bardzo powszechna
    metoda oparta o pomiar energii elektronów rozproszonych (SEM/EDX lub
    SEM/EDS).

    > Dodatkowo ci naukowcy mówili to w oparciu o naukę i dotychczasowe
    > doświadczenia i proponowali konkretne rozwiązania, bo one były i jak się
    > okazuje - patrząc na obecną zmianę podejścia - jedynymi zgodnymi z
    > nauką. Szamanizm uprawiany przez Olina i Kviata tu to ich zabawa i nie
    > wchodzę w to, religia to sfera prywatna. Chcą wierzyć, niech tak robią.

    A inni naukowcy zdaje się mówili inaczej?

    --
    Marcin