  • Data: 2022-04-21 07:27:19
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.04.2022 o 18:43, Shrek pisze:
    > W dniu 20.04.2022 o 17:15, Kviat pisze:
    >
    >> https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-pol
    sce,koronawirus-w-polsce--coraz-wiecej-mlodych-wymag
    a-tlenoterapii-i-respiratora,artykul,28125590.html

    > Lid "Coraz więcej młodych w szpitalach z powodu COVID-19. "Czułem się
    > bezpiecznie"! Ale ile konkretnie?

    s-w-polsce--nie-zyje-29-latek--pod-respiratorami-cor
    az-mlodsze-osoby,artykul,29875617.html

    > Łoł - i ten jeden zapchał służbę zdrowia? Aż artykuł napisali.

    -wolne-lozka-w-szpitalach-dla-pacjentow-z-covid-19-n
    ajnowsze-dane-5034977

    > "najnowsze dane" - gdzie one są? Ile procenty tych przed 40?

    3,1,covid-zaatakowal-mlodych.read

    > Tu musiały być naprawdę wartościowe dane, skoro aż są płatne!
    >
    > Ale wiesz, że ofiar poniżej 40 toku życia było mniej niż 3%? Więc
    > przestań konfabulować - to nie te 3% ani nawet 5% przed 50 zawaliło
    > służbę zdrowia, tylko emeryci powyżej 70. Jeśli chciałeś ratować służbę
    > zdrowia to ich należało lokdałonować - praktycznie bez szkody dla
    > gospodarki. Tylko trochę nieładnie wygląda...

    Zacznijmy od tego, że nikt służby zdrowia nie zapchał. Z liczb, które
    przedstawiał np dr Basiukiewicz, to ilość hospitalizacji na choroby
    górnych dróg oddechowych nie odbiegała od tego co zwykle w jakiś
    znaczący sposób. Hospitalizacji było mniej, respiratoroterapii było
    mniej, tylko utrudnili dostęp do lekarza i do szpitala - to była jedyna
    zmiana. Więc chorzy na covid (pomijając już nawet fakt, że część z nich
    miała tylko dodatni wynik testu i nic więcej) nie zapchali służby
    zdrowia. Służbę zdrowia zapchały nowe procedury z religii wyznawanej
    przez Olina z Kviatem.

    --
    http:/zrzeda.pl