eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDomniemanie trybu reklamacjiRe: Domniemanie trybu reklamacji
  • Data: 2007-05-14 12:09:54
    Temat: Re: Domniemanie trybu reklamacji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 14.05.2007 RS <a...@o...pl> napisał/a:
    > Witam wszystkich, mam pewną wątpliwośc, ponieważ składając reklamację nie
    > wybrałem trybu reklamacyjnego, to znaczy nie odniosłem się do niezgodności
    > towaru z umową, a wyłącznie o ten tryb mi chodziło. Reklamacja została
    > jednak zaadresowana na sklep i przez sklep przyjęta (zawierała wszystkie
    > niezbędne elementy, w tym datę, stwierdzone wady, żądanie wymiany, tyle że
    > bez podstawy prawnej). Następnie odpowiedź przyszła przypieczętowana i
    > podpisana przez serwis nalezacy do tego sklepu, czyli nie serwis
    > producenta. Czy mozna w takim razie miec pewnosc, ze reklamacja zostala
    > rozpatrzona w trybie "konsumenckim"? Pytam zastanawiając się czy sklep ma

    A jak wygląda gwarancja? Był jakiś dokument kształtujący warunki
    gwarancji?

    > prawo niejako sam postawic się w roli posrednika miedzy konsumentem, a
    > producentem - czyli de facto narzucic mu dany tryb reklamacyjny?

    Nie rozumiem powyższego.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1