  • Data: 2007-05-14 18:59:45
    Temat: Re: Domniemanie trybu reklamacji
    Od: "RS" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Henry" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:f2a8af$c6m$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie rozumiem nad czym rozwodzą się moi poprzednicy. Wszystko jest tu
    > proste:
    > - jeżeli dałeś w sklepie kartę gwarancyjną - to reklamowałeś z tytułu
    > gwarancji
    > - jeżeli nie dałeś karty gwarancyjnej, to reklamujesz z tytułu
    > "niezgodności z umową"
    >
    > Przecież nie ma innej możliwości reklamacji (no chyba że rękojmia, ale to
    > między firmą a firmą, a tu nie przypuszczam aby tak było)

    Do dokumentu reklamacyjnego dołączyłem w postaci załączników kserokopię
    dowodu zakupu
    oraz kserokopię karty gwarancyjnej. Na reklamację odpowiedział sklep, jeden
    dzień po ustawowym
    czasie 14 dni (to już stwierdziliśmy z pewnością w innym wątku). Chciałbym
    ten fakt wykorzystać, tylko
    pytanie czy będę mógł. W całym tym postępowaniu reklamacyjnym producent nie
    brał udziału,
    reklamację pokwitował sklep, dokument przyjęcia towaru wystawił sklep, na
    reklamację odpowiedział
    dział techniczny (serwis) sklepu. Dokumenty zakupu dołączyłem z rozpędu... w
    tym gwarancję być może
    niestety. Ale mam nadzieję, że jednak nie... Dzięki za odpowiedź Henry,
    pozdrawiam, RS.