  • Data: 2007-05-14 11:47:36
    Temat: Domniemanie trybu reklamacji
    Od: a...@o...pl (RS) szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich, mam pewną wątpliwośc, ponieważ składając reklamację nie
    wybrałem trybu reklamacyjnego, to znaczy nie odniosłem się do niezgodności
    towaru z umową, a wyłącznie o ten tryb mi chodziło. Reklamacja została
    jednak zaadresowana na sklep i przez sklep przyjęta (zawierała wszystkie
    niezbędne elementy, w tym datę, stwierdzone wady, żądanie wymiany, tyle że
    bez podstawy prawnej). Następnie odpowiedź przyszła przypieczętowana i
    podpisana przez serwis nalezacy do tego sklepu, czyli nie serwis
    producenta. Czy mozna w takim razie miec pewnosc, ze reklamacja zostala
    rozpatrzona w trybie "konsumenckim"? Pytam zastanawiając się czy sklep ma
    prawo niejako sam postawic się w roli posrednika miedzy konsumentem, a
    producentem - czyli de facto narzucic mu dany tryb reklamacyjny?
    Oczywiscie wiem, ze jako konsument to ja mam taki wybor, ale skoro nie
    okreslilem tego w reklamacji...? Pozdrawiam i dziękuję z góry za
    podpowiedź, RS.

    --
    Wyslano z serwisu -> http://kredycik.pl - kredyty mieszkaniowe,
    hipoteczne, konta bankowe