eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDomniemanie trybu reklamacji › Re: Domniemanie trybu reklamacji
  • Data: 2007-05-14 13:25:21
    Temat: Re: Domniemanie trybu reklamacji
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Patrze, patrze a tu RS porozsypywal nastepujace haczki:
    > Witam wszystkich, mam pewną wątpliwośc, ponieważ składając reklamację
    > nie wybrałem trybu reklamacyjnego, to znaczy nie odniosłem się do
    > niezgodności towaru z umową, a wyłącznie o ten tryb mi chodziło.
    > Reklamacja została jednak zaadresowana na sklep i przez sklep przyjęta
    > (zawierała wszystkie niezbędne elementy, w tym datę, stwierdzone wady,
    > żądanie wymiany, tyle że bez podstawy prawnej). Następnie odpowiedź
    > przyszła przypieczętowana i podpisana przez serwis nalezacy do tego
    > sklepu, czyli nie serwis producenta. (...)
    > Pytam zastanawiając się czy sklep ma prawo niejako sam postawic się w
    > roli posrednika miedzy konsumentem, a producentem - czyli de facto
    > narzucic mu dany tryb reklamacyjny?
    Czyli nie okreslisles czy reklamujesz tytulu gwarancji czy niezgodnosci
    z umowa? A produkt w ogole mial gwarancje?
    Jesli Ty nie wybrales w jaki sposob chcesz reklamowac towar a wyslales
    reklamacje do sklepu to czego oczekiwales od sklepu?
    --
    badzio

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1