    From: Dredd<...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bramki w metrze i art.54KW
    Date: Sat, 7 Jan 2006 13:13:52 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    > a co jesli wejscia i wyjscia nie sa usytuowane zgodnie ze zdrowym
    > rozsadkiem?

    Czy mógłbyś sprecyzować na konkretnym przykładzie co to znaczy "niezgodnie ze
    zdrowym rozsądkiem"?

    Czy jeśli są dwie bramki oddalone od siebie o kilka czy kilkanaście metrów i jedna
    wolą osoby odpowiadającą za ten teren jest "wejściem" a druga "wyjściem" to już
    mamy wypadek braku zdrowego rozsądku w usytuowaniu wejścia i wyjścia. A jeśli
    tak to dlaczego? Czy tylko dlatego, że jakiś egoistycznie nastawiony do świata
    obywatel ma kaprys wyjść "wejściem"?

    A może ktoś powie na czym w tym konkretnym wypadku, o którym tu mówimy
    (warszawskie metro w miejscu o którym pisała założycielka tego wątku) polega ów
    brak rozsądku w organizacji ruchu ludzi? Myślę że dyskusja zyskałaby na
    sprowadzeniu jej do konkretów.

    Zawsze można sobie wyobrazić sytuację kiedy oczekiwałbym od służb
    porządkowych że wręcz ułatwią wyjście wejściem, albo wejście wyjściem, ale mam
    wrażenie że w większości interwencji jakie w praktyce się na tym tle zdarzają,
    mamy do czynienia po prostu z brakiem kultury osobistej ludzi korzystających z
    miejsc publicznych.

    -> http://usenet.pomocprawna.info