  • Data: 2006-01-07 13:33:29
    Temat: Re: Bramki w metrze i art.54KW
    Od: Pav <n...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dredd napisał(a):

    > Dla mnie wszystko to wiąże się po pierwsze z kulturą osobistą w miejscu które nie
    > należy wyłącznie do Ciebie.

    <cut dalsze bzdury>
    nie na temat mocium panie;)Napisz coś proszę o podstawach prawnych,
    bo mi jakoś nie pasuje do tej Twojej kultury nakaz cofania sie pół
    kilometra do "WEJŚCIA" żeby wyjść, tylko dlatego,że po pierwsze a nóż
    zmienię zdanie i skuszony zawartością mijanych półek coś jednak
    kupię, secundo przy "wejściu" które jest teraz dla mnie "wyjściem"
    jestem lustrowany przez ochroniarza czy aby nie wynoszę czegoś pod
    pachą,po trzecie, nie podoba mi się założenie przyjmowane niejako z
    góry przez mediamarkt,że jestem złodziejem, skoro chcę wejść z plecakiem.