  • Data: 2006-01-07 13:24:49
    Temat: Re: Bramki w metrze i art.54KW
    Od: Dredd<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMHO jedynym rozsądnym sposobem reagowania na takie bezsensowne
    > wymysły jest zlewanie wymyślających.
    > Zastanawiam się też czy jest zgodne z prawem nakazywanie pokazania
    > paragonu przy wychodzeniu z marketu?

    Dla mnie wszystko to wiąże się po pierwsze z kulturą osobistą w miejscu które nie
    należy wyłącznie do Ciebie.

    Dla porównania wyobraź sobie taką sytuację: zapraszasz ludzi do swego domu
    np. na imprezę. Udostępniasz im należacy do Ciebie dom i pozwalasz z korzystać z
    wszelkich jego urządzeń ale prosisz ich aby nie wchodzili do jednego z ogólnie
    dostępnych pomieszczeń. Np. któregoś pokoju.
    Na imprezie jednak znajduje się ktoś kto "zlewa" Twoje prośby i ładuje się wszedzie
    tam gdzie prosiłeś by nie włazić.
    W zasadzie nic się nie stało. Po prostu jakiś egoista bez kultury i szacunku dla
    Ciebie wlazł Ci do pokoju.
    No i mniej więcej tak tak jest dla mnie z tymi bramkami.
    Przeważnie brak kultury i egoizm.

    -> http://usenet.pomocprawna.info