eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcę › Zwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcę
  • Data: 2010-03-29 09:11:38
    Temat: Zwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcę
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam
    kupiłem przez Internet pewien przedmiot, sprzedawca zapewniał, że będzie
    pasował bez żadnych przeróbek. Jak się jednak okazało jest inaczej.
    Chciałbym ten towar oddać, sprzedawca chce abym go wysłał pocztą na swój
    koszt. Kiedyś czytałem, że w takiej sytuacji to sprzedawca na swój koszt
    powinien odebrać towar. Na jaki przepis się powołać? Bo jakoś nie mogę
    się tego doszukać :( Z góry dziękuje za pomoc.

    --
    krzysiek82

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1