eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcęRe: Zwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcę
  • Data: 2010-03-29 13:17:58
    Temat: Re: Zwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcę
    Od: RD <r...@g...com1> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    krzysiek82 pisze:
    > witam
    > kupiłem przez Internet pewien przedmiot, sprzedawca zapewniał, że będzie
    > pasował bez żadnych przeróbek. Jak się jednak okazało jest inaczej.
    > Chciałbym ten towar oddać, sprzedawca chce abym go wysłał pocztą na swój
    > koszt. Kiedyś czytałem, że w takiej sytuacji to sprzedawca na swój koszt
    > powinien odebrać towar. Na jaki przepis się powołać? Bo jakoś nie mogę
    > się tego doszukać :( Z góry dziękuje za pomoc.
    >

    Jeśli sprzedawca przyjmie zwrot, to cóż.. może zwrócić opłatę za
    wysyłkę lub nie. Jestem zdania, że nie powinien.
    Jeśli natomiast jest to reklamacja, to *jeśli* uzna za zasadną, zwróci
    wówczas poniesione koszty wysyłki - na przykład na wskazany rachunek
    bankowy.

    W obu przypadkach najpierw wysyłasz i płacisz.

    Pozdr,
    Rafał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1