eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcę › Re: Zwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcę
  • Data: 2010-03-29 09:46:47
    Temat: Re: Zwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcę
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 29 Mar 2010 11:11:38 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > kupiłem przez Internet pewien przedmiot, sprzedawca zapewniał, że będzie
    > pasował bez żadnych przeróbek. Jak się jednak okazało jest inaczej.
    > Chciałbym ten towar oddać, sprzedawca chce abym go wysłał pocztą na swój
    > koszt. Kiedyś czytałem, że w takiej sytuacji to sprzedawca na swój koszt
    > powinien odebrać towar. Na jaki przepis się powołać? Bo jakoś nie mogę
    > się tego doszukać :( Z góry dziękuje za pomoc.

    Niezgodność towaru z umową?

    --
    best regards,
    scream
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1