eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcęRe: Zwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcę
  • Data: 2010-03-29 12:30:44
    Temat: Re: Zwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcę
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 29 Mar 2010 13:17:22 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > tylko nie doszukałem się tam, na jakiej zasadzie działa zwrot a
    > dokładniej kto ponosi koszty.

    Litości. Nie doszukałeś sie, czy nie chciało sie dupy ruszyć i przeczytac
    ustawy?

    USTAWA
    z dnia 27 lipca 2002 r.
    o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
    cywilnego

    Art. 8 p. 2


    --
    best regards,
    scream
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1