eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcę › Zwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcę
    From: krzysiek82 <s...@u...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez
    sprzedawcę
    Date: Mon, 29 Mar 2010 11:11:38 +0200

    witam
    kupiłem przez Internet pewien przedmiot, sprzedawca zapewniał, że będzie
    pasował bez żadnych przeróbek. Jak się jednak okazało jest inaczej.
    Chciałbym ten towar oddać, sprzedawca chce abym go wysłał pocztą na swój
    koszt. Kiedyś czytałem, że w takiej sytuacji to sprzedawca na swój koszt
    powinien odebrać towar. Na jaki przepis się powołać? Bo jakoś nie mogę
    się tego doszukać :( Z góry dziękuje za pomoc.

    --
    krzysiek82