eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcę › Re: Zwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcę
  • Data: 2010-04-06 14:48:00
    Temat: Re: Zwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcę
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > Jakie masz na to dowody?
    > To tak na wypadek, jakby się okazało, że sprzedawca nie przypomina sobie
    > żeby o czymkolwiek zapewniał.
    >
    > pzdr, Gtofryd

    mam maila, sprawa już załatwiona sprawnie szybko i bez problemu,
    dziękuje wszystkim za pomoc.

    --
    krzysiek82

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1