eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcę › Re: Zwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcę
  • Data: 2010-03-30 05:58:44
    Temat: Re: Zwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcę
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik RD r...@g...com1 ...

    >> kupiłem przez Internet pewien przedmiot, sprzedawca zapewniał, że
    >> będzie pasował bez żadnych przeróbek. Jak się jednak okazało jest
    >> inaczej. Chciałbym ten towar oddać, sprzedawca chce abym go wysłał
    >> pocztą na swój koszt. Kiedyś czytałem, że w takiej sytuacji to
    >> sprzedawca na swój koszt powinien odebrać towar. Na jaki przepis się
    >> powołać? Bo jakoś nie mogę się tego doszukać :( Z góry dziękuje za
    >> pomoc.
    >>
    > Jeśli sprzedawca przyjmie zwrot, to cóż.. może zwrócić opłatę za
    > wysyłkę lub nie. Jestem zdania, że nie powinien.

    jezeli to byłby zwrot "bo tak"

    > Jeśli natomiast jest to reklamacja, to *jeśli* uzna za zasadną,
    > zwróci
    > wówczas poniesione koszty wysyłki - na przykład na wskazany rachunek
    > bankowy.
    >
    dokładnie - tu mamy, według opisu, sytuacje, ze towar jest inny niz miał
    byc, zgodnie z umowa.
    Wiec, o ile sprzedawca sie zgodzi z argumentacja kupujacego - powinien
    zwrócic całosc kosztów, jakie poniosł kupujacy, czyli towar + wysyłki w
    obie strony.

    > W obu przypadkach najpierw wysyłasz i płacisz.
    >
    Tak jest.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1