eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcę › Re: Zwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcę
  • Data: 2010-03-29 11:17:22
    Temat: Re: Zwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcę
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    scream pisze:
    > Niezgodność towaru z umową?
    >

    tylko nie doszukałem się tam, na jakiej zasadzie działa zwrot a
    dokładniej kto ponosi koszty.

    --
    krzysiek82

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1