  • Data: 2007-05-09 13:28:54
    Temat: Warsztat samochodowy i klient - jak postapic ?
    Od: Blyskacz <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Wszystkich :-)

    Jest to moj pierwszy post na tej grupie, do ktorego napisania sklonila
    mnie "dyskusja" toczaca sie w sprawie oplat za diagnostyke na
    pl.misc.samochody .
    Otoz mamy taka sytuacje :
    Klient wstawia auto z niedziałającym centralnym zamkiem do ASO i opisuje :
    "Mnie kiedyś Renault zawinszowali ponad 1000 zł za wymianę modułu
    centralnego zamka, jako że był się zalał.
    Jako że odmówiłem skasowali 150 zł za diagnozę.
    A wymiana nie była konieczna, wystarczyło wysuszyć, ale tego już im się
    nie chciało.
    Wysechł sam po kilku dniach, nawet bez wyciągania. "

    Potem jest jeszcze wiele malo wnoszacych do sprawy slow, ale generalnie
    klient ma wielki zal do ASO za to, ze skasowali go za diagnostyke i nie
    chcieli "naprawic" modulu sterujacego, tylko zaproponowali "wymiane".
    Pytanie jest takie - czy w powyzszej sprawie klient ma prawo odmowic
    uiszczenia oplaty za diagnostyke - wykrycie usterki ?

    pozdrawiam Blyskacz

    --
    ...samochody dziela sie na VOLVO i pozostale...
    Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-)