eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWarsztat samochodowy i klient - jak postapic ? › Re: Warsztat samochodowy i klient - jak postapic ?
  • Data: 2007-05-11 00:06:29
    Temat: Re: Warsztat samochodowy i klient - jak postapic ?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 11 May 2007 01:02:10 +0200, Blyskacz <b...@w...pl> wrote:


    >> Nie jest powszechnie stosowaną i znaną praktyką obciążanie klienta za samą
    >> diagnostykę. Mówię tu ogólnie o usługach.
    >pozwole sobie sie nie zgodzic - diagnostyka samochodowa od poczatku
    >swojego istnienia jest platna, chocby z tego powodu, ze wymaga
    >poswiecenia znacznej ilosci czasu i zastosowania drogiego sprzetu
    >W tej branzy powszechnym jest pobieranie oplaty za diagnostyke, gdyz ta
    >jest czesto glowna trudnoscia w naprawie - wystepuje wiec ona jako
    >oddzielna usluga, sporna kwestia powstaje w przypadku jak w przykladzie,
    >gdy diagnostyka jest elementem prowadzacym do wlasciwej naprawy.

    to jak to jest, ze mi zawsze na warsztacie mowia "zajrzymy gratis"
    albo "zorientowanie sie w problemie kosztuje 50 zł, ktore pozniej
    wejdzie w koszt ew. naprawy".
    w przypadku naprawy jednej rzeczy i zorientowaniu sie, ze cos innego
    sie tez sypnelo, mam telefon w tej sprawie, zebym mogl podjac decyzje,
    a cena zawsze jest podawana, czasem w widelkach, ale jest podawana.

    jesli nie podawaliscie ceny na poczatku, to klient mial prawo
    domniemywac, ze robicie to gratis, z perspektywa zarobku na ew.
    naprawie.

    pozdarwiam,
    Cyb

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1