  • Data: 2007-05-11 08:17:23
    Temat: Re: Warsztat samochodowy i klient - jak postapic ?
    Od: Blyskacz <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cyb napisał(a):

    > w przypadku naprawy jednej rzeczy i zorientowaniu sie, ze cos innego
    > sie tez sypnelo, mam telefon w tej sprawie, zebym mogl podjac decyzje,
    przeciez to normalna procedura w warsztacie...

    > a cena zawsze jest podawana, czasem w widelkach, ale jest podawana.

    jest caly szereg napraw, gdzie widelki oczywiscie mozna podac, ale
    nikomu nic po nich... bo co komu po widelkach 100-1000zl ?

    > jesli nie podawaliscie ceny na poczatku, to klient mial prawo
    nie prowadze warsztatu, ani nie jestem zawodowym mechanikiem
    samochodowym, choc forma tematu mogla cos takiego zasugerowac ;-)

    > domniemywac, ze robicie to gratis, z perspektywa zarobku na ew.
    > naprawie.
    .. i mogl domniemywac, a moze i liczyl na to, ze ASO ze swoim sprzetem
    szybko i skutecznie zdiagnozuje usterke, poda mu ja "na tacy", on odmowi
    naprawy ze wzgledu na koszty, pojedzie do kowala obok i bez diagnozy
    naprawi za 1/10 ceny... oczywiscie wszystko w imie prawa...
    Imo o kant @##@ potluc takie prawo, ktore chroni tylko jedna strone...
    albo wymaga od drugiej traktowania klientow jak potencjalnych naciagaczy
    i podsuwania im pod nos stosowny papier...

    pozdrawiam Blyskacz

    --
    ...samochody dziela sie na VOLVO i pozostale...
    Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-)