eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWarsztat samochodowy i klient - jak postapic ? › Re: Warsztat samochodowy i klient - jak postapic ?
  • Data: 2007-05-09 14:18:50
    Temat: Re: Warsztat samochodowy i klient - jak postapic ?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 09 May 2007 15:28:54 +0200, Blyskacz <b...@w...pl> wrote:

    >Pytanie jest takie - czy w powyzszej sprawie klient ma prawo odmowic
    >uiszczenia oplaty za diagnostyke - wykrycie usterki ?

    czy klient zostal powiadomiony przed usluga, ze koszt diagnostyki
    kosztuje X, a koszt naprawy Y ?
    bo jesli zostal poinformowany i sie zgodzil, to jego problem, zamowil
    usluge i zostala wykonana.
    jesli nie zostal powiadomiony, to moze sie upierac, ze nie zamaiwal
    uslugi i nie bedzie za nia placil.

    Ogolnie jest przyjete, ze klienta sie informuje o kosztach przed
    wykonaniem uslugi i albo sie zgodzi albo nie.

    pozdarwiam,
    Cyb

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1