  • Data: 2007-05-11 09:13:00
    Temat: Re: Warsztat samochodowy i klient - jak postapic ?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 May 2007 10:17:23 +0200, Blyskacz <b...@w...pl> wrote:

    >jest caly szereg napraw, gdzie widelki oczywiscie mozna podac, ale
    >nikomu nic po nich... bo co komu po widelkach 100-1000zl ?

    mi by sie przydaly, bo takie widelki oznaczaja, ze trezba sie dopytac,
    umowic z mechanikeim i moze stanac obok niego, zegy na biezaco
    podejmowac decyzje (zdazalo mi sie tak robic).
    no i byc przygotowanym na rachunek 1kpln.

    >.. i mogl domniemywac, a moze i liczyl na to, ze ASO ze swoim sprzetem
    >szybko i skutecznie zdiagnozuje usterke, poda mu ja "na tacy", on odmowi
    >naprawy ze wzgledu na koszty, pojedzie do kowala obok i bez diagnozy
    >naprawi za 1/10 ceny... oczywiscie wszystko w imie prawa...
    >Imo o kant @##@ potluc takie prawo, ktore chroni tylko jedna strone...

    witaj w klubie, tak to juz jest w segmencie B2C.
    ale jesli warsztat nie mowi klientowi, ze toto kosztuje tyle, to
    klient nie musi znac zwyczajow/skomplikowania technicznego/kosztow
    sprzetu, dlatego zawsze sie informuje klienta przed (nawet ustna
    informacja najczesciej wystarcza)

    >albo wymaga od drugiej traktowania klientow jak potencjalnych naciagaczy
    >i podsuwania im pod nos stosowny papier...

    kwestia jest, jaki odsetek klientow tro naciagacze, bo jesli wychodzi
    za duzy, to daje sie do podpisywania papiery.

    pozdarwiam,
    Cyb