eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWarsztat samochodowy i klient - jak postapic ? › Re: Warsztat samochodowy i klient - jak postapic ?
  • Data: 2007-05-09 14:36:59
    Temat: Re: Warsztat samochodowy i klient - jak postapic ?
    Od: Blyskacz <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Cyb napisał(a):

    > czy klient zostal powiadomiony przed usluga, ze koszt diagnostyki
    > kosztuje X, a koszt naprawy Y ?

    dajmy na to, ze nie - wstawil auto do serwisu ze zleceniem "naprawy
    centralnego zamka", warsztat przeprowadzil diagnostyke w celu wykrycia
    usterki i zaproponowal wymiane niedzialajacego elementu na nowy, na co
    klient nie przystal...

    > jesli nie zostal powiadomiony, to moze sie upierac, ze nie zamaiwal
    > uslugi i nie bedzie za nia placil.
    nie chodzi mi o upieranie klienta a o podstawe prawna, badz tez sposob w
    jaki patrzy sad...

    > Ogolnie jest przyjete, ze klienta sie informuje o kosztach przed
    > wykonaniem uslugi i albo sie zgodzi albo nie.
    jakiego rodzaju ma to byc informacja ? Czy wiszacy cennik jest
    wystarczajaca informacja, czy tez nalezy wziasc na pismie poswiadczenie
    poinformowania klienta, zeby nie robic za free w przypadku gdy
    klient sie rozmysli ?

    pozdrawiam Blyskacz

    --
    ...samochody dziela sie na VOLVO i pozostale...
    Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-)
    gazolot http://www.mfoto.pl/show.php?id=274258 :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1