eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWarsztat samochodowy i klient - jak postapic ? › Re: Warsztat samochodowy i klient - jak postapic ?
  • Data: 2007-05-11 08:08:29
    Temat: Re: Warsztat samochodowy i klient - jak postapic ?
    Od: Blyskacz <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Debowski napisał(a):
    > Patrzysz na to z p. widzenia swojego środowiska zawodowego. Co innego
    nie jestem mechanikiem, ani nie zarabiam tym na zycie... i nie jest to
    moje srodowisko zawodowe...

    > zlecić usługę polegającą na zdiagnozowaniu usterki, co innego ustalić co
    > jest konieczne do naprawy. Jeśli samo ustalenie jest tak pracochłonne lub
    > wymaga dużej wiedzy, kosztów etc. to klient powinien być o tym
    > poinformowany.
    fakt... od prawnej strony masz racje...

    > jeszcze chyba nie w Polsce a tam gdzie jest, nie spotkałem się z
    > sytuacją gdzie nie zostałbym o dodatkowych kosztach poinformowany i nie
    > musaiłbym czegoś podpisać.
    no wlasnie... troche zalamujace jest, ze warsztat ktory nie chce
    pracowac za darmo powinien kazdego klienta traktowac jak debila lub
    potencjalnego naciagacza...


    > w dość dziwnie brzmiącym pytaniu: czy klient oceniająć rozsądnie, mógł
    > spodziewać się w danym przypadku opłaty za ustalenie powodu usterki, czy
    > nie. Jako profesjonalista powinien się spodziewać. Jako przeciętny żuczek,
    > już niekoniecznie.
    o wlasnie... mozliwe, ze ze wzgledu na moje zainteresowania mam troche
    inne spojrzenie...
    ok... z grubsza wyjasniles mi ta kwestie...

    dzieki i pozdrawiam
    Blyskacz

    --
    ...samochody dziela sie na VOLVO i pozostale...
    Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-)
    gazolot http://www.mfoto.pl/show.php?id=274258 :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1