eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWarsztat samochodowy i klient - jak postapic ? › Re: Warsztat samochodowy i klient - jak postapic ?
  • Data: 2007-05-09 22:29:22
    Temat: Re: Warsztat samochodowy i klient - jak postapic ?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 09.05.2007 Blyskacz <b...@w...pl> napisał/a:
    > Cyb napisał(a):
    >> Ogolnie jest przyjete, ze klienta sie informuje o kosztach przed
    >> wykonaniem uslugi i albo sie zgodzi albo nie.
    > jakiego rodzaju ma to byc informacja ? Czy wiszacy cennik jest
    > wystarczajaca informacja, czy tez nalezy wziasc na pismie poswiadczenie
    > poinformowania klienta, zeby nie robic za free w przypadku gdy
    > klient sie rozmysli ?

    Wiszącej informacji w cenniku zobaczyć nie musi.
    Wraz ze zleceniem naprawy, powinien podpisać zgodę na obciążenie go
    wspomnianymi kosztami w przypadku gdy zrezygnuje z naprawy.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1