eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja i brak karty gwarancyjnejReklamacja i brak karty gwarancyjnej
  • Data: 2007-07-10 20:19:36
    Temat: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mam takie pytanie - kupowałem 1,5 roku temu router VoIP (takie urządzenie
    umożliwiające wpięcie telefonu do Internetu) od dystrybutora przez Allegro.
    O ile pamiętam dostałem tylko fakturę (karty gwarancyjnej chyba nie było ale
    nie jestem na 100% pewien). Czy w chwili obecnej gdy muszę go reklamować
    sprzedawca może podważyć moje prawo do reklamowania towaru z powodu braku
    karty gwar.?
    Moim zdaniem i tak mogę domagać się wymiany/naprawy zgodnie z Niezgodnością
    towaru z umową - czy mam rację?

    --
    Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1